یواش گفتم دوستت دارم

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

یواش گفتم دوست دارم واسه اینه که نشنیدی

بلد نیستم که بد باشم نگو این و نفهمیدی

بذار باشم کنار تو کنار عطر این احساس

بذار حبس ابد باشم تو عشقی که برام رویاس

بذار با گریه این بارم بگم خیلی دوست دارم

اگر بازم پشیمونی به روت اصلا نمیارم

دلم می گیره هر روزی که می بینم تو دلگیری

دارم می میرم از وقتی سراغم رو نمی گیری

نگام رو از تو دزدیدم با این چشمای غمبارم

نمی خواستم بدونی که چقدر چشمات و دوست دارم

ولی با گریه این بارم میگم خیلی دوست دارم

اگه بازم پشیمونی به روت اصلا نمیارم

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت11:00---10 دی 1391

سلام علیکم.

میخواستم بهتون بگم که اگه فکرمیکنیدکه میتونیدفکروذهن مابچه شیعه هاوایرانی ها

روبااین مطالب واین عکس هاخراب کنید،اشتباه میکنید!!!مافرزندان همون امام خمینی هستیم

ماهمون کسانی هستیم که امام زمان دوستمون دارند.پس تاپشیمون نشدیدتوبه کنیدواین وبلاگ یاسایت روببندید.

واسلام علی من اتبع الهدی
پاسخ: ســلام دوست خورشیــدی ... ما که واقعــا شوکه شدیم از این نظــر ناعادلانه شما مگه این مطالب چی هستن که بخوان فکر و ذهن بچه شیعه ها رو خراب کنن؟؟؟!!!! شما حالتون خوبه آیا؟؟؟ یه دوری توی اینترنت بزنین ببینین چه خبره توی وبلاگ ها ... حالا اومدین به وبلاگ کوچیک و ساکت و آروم ما ایراد می گیرین؟! واقعــــــا متأسفم ... این وبلاگ یه وبلاگ شخصی و دخترونه است و هر کس مشکلی داره میتونه خیلی راحت نیاد داخلش وبلاگ ما اون قدرا معروف نیست که هر کسی بتونه راحت پیداش کنه ...!!! شاید خوشبختانه! ضمنـــا ... ما خودمون هم بچه های همین آب و خاکیم و این چیزا رو خوب میدونیم اگه بچه شیعه ها این قدر سست عنصرن که با دلنوشته های دو تا آدم ذهنشون خراب میشه واقعـــا باید از صمیم قلب به حالشون تأسف خورد و اونا دیگه شیعه نیستن ... ما عکس از خودمون که داخل وب نذاشتیم خانم یا آقای محترم ! تصاویری هستن که با یه سرچ کوچولو هزاران تا بدترش رو می بینین! ما حتی یه عکس دو نفره توی وبمون نداریم و خودمون همیشه سعی کردیم رعایت کنیم برای خودمون رعایت کنیم نه برای حرف بقیه ...مثلا همین مطلبی که شما واسش نظر دادین... متن یه ترانه مجازه! و من واقعا نمیدونم مشکلش چیه؟!!! شما کارایی رو که احتیاج به توبه دارن ول کردین اومدین این جا نصیحت کنین؟!!! خستـــــــه نباشین! ضمنــا ما کاری نکردیم که احتیاج به توبه داشته باشه ... واسه چی باید توبه کنیم ؟!!! ای وای من ... !



سمانه نوری
ساعت20:13---6 دی 1391
سلام دوست عزیز

این ترانه ت فوق العاده بود. خیلی دوسش داشتم با اینکه خیلی ساده بود ولی فوق العاده با احساس بود

آفرین

زیبا می نویسی

موفق باشی دوست من
پاسخ:ســلام عزیـــزم ... ممنون که اومدی و مرسی از نظر لطفت خوشحالمون کردی منتظر حضور گرم و دوباره ت هستیم تو هم موفق باشی گلـــم


kahkeshanend
ساعت11:04---17 آذر 1391
وبت فوق العاده قشنگه
خوشحال میشم به منم سر بزنی


نازنین
ساعت15:28---7 خرداد 1391
پاسخ: مرسی که نظر دادی ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,

] [ 22:32 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید